Ge mig sällskap

Fick äntligen tag på fröken Gismo idag också!
Så hon och Nina kommer över imorgon på lite taco och drinkar. Mums! Ska bli riktigt kul. Evigheter sen man sågs! När vi sågs alla tre tillsammans minns jag faktiskt inte ens. Måste ha varit säkert två år sedan eller något! Helt sjukt. Så morgondagen är efterlängtad!

Bunkrat upp med allt i tacoväg, groggvirken i olika smak och form, öl, flaskgott, och snask i massor. Åh, mys! :)


Jobbigt bara att man nu då är sjukt partysugen! Men känner jag min karl rätt blir det middag med christian, någon öl och sen film. Visserligen inte helt fel det heller. Men iaf.... Haha. Varit på honom hela dagen om gamla vänner till honom han inte sett på evighter som han kan bjuda hem.. Haha. Nä inte alls sällskapssjuk idag=P

Kommentarer
Postat av: madde

åh spara taco till mig!!!!! fy fan va gott

2009-01-16 @ 17:22:37
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0