Raggsocka till middag

Fy fasiken vad jag var trött imorse. Nå helt sjukt. Kan kanske ha med att göra att jag var uppe en halvtimme vid 06 och leta näsdroppar till min sjukande karl? Gud vad jag är snäll... =P och sen somna om.. Man blir ju alltid tröttare när man vänder sig om men att gå upp 06 på en ledig dag fanns inte på kartan. 10.15 var däremot mer lagom :)

Ska hoppa in i garderoben alldelles straxt och hitta lite saker att bli av med. Gick igenom en snabbis igår och det blev en del iaf. Mycket helt oanvänt.. Nä jag är inte shoppingberoende. Suck. Men det blir nog bra. Kanske, bara kanske, kan man kasta ner nå skor också.. Hum, med närmare eftertanke känns det inte så.. Skor är betydligt svårare att skiljas ifrån! Det är iprincip omöjligt.. Fast jag vet någon som skulle bli glad.. Haha!

Har haft de sjukaste drömmarna inatt.. Allt och alla var med, allt hände och det var så sjukt. Tänker inte ens försöka mig förklara fenomenen. Eller.. Det var gisslandrama, demostrationer, jag körde hoj, släkt, vänner och jätte gamla vänner var där, kändisar, ovänner, nattvandrarna, Kista galleria? Gustavsberg centrum? Jag bossade över typ allt? Pmc och bikerboys var med och det var sjukt förvirrande, för hälften var typ onda och undercover? Haha. Jag åt kläder, dannes sockor var inte alls lika goda som Annikas gummibjörnar.. Kunde inte förstå varför.. Haha! Måste nog ha frusit om fötterna inatt för jag hade heller inte nå strumpor på mig i drömmen.. Men de behövde jag om jag skulle slåss i mina stövlar mot de elaka.. Haha. Nä nå helt sjuk dröm. Och en målad polisbil som det inte stod Polis på. Den du.. Haha.

Nä om man ska sluta snacka skit och ta tag i lite saker kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0