Vad händer nu då?

Jaha. Denna morgon fick en liten oväntad vändning.

Låg och drog mig i sängen säkert en timme, lite läsning och slapp. Så himla skönt! Fördelen med att vakna en timme innan klockan och fortfarande vara pigg :) Fick hursom ett samtal från maken och det visa sig att Malin är sjuker idag. Hon och Tompa skulle komma över på middag och några kalla ikväll. Men det sket sig kan man säga. Känns trist då det var evigheter sen vi sågs och har haft det jätte svårt att få till något på senaste.. Menmen. Kommer väl fler dagar.

Undra vart denna kväll leder då.. Den som lever får väl se.

Jag som hade packat schema idag med träning, tippen besök med massa skräp som står här hemma, mathandling till middagen och städning av hemmet. Nu har jag ingen lust med något. Musten bara gick ur mig och mest av allt skulle jag nog inte behöva lyfta ett finger idag. Haha.

Dock så står schemat kvar och det måste göras. Ta sig förbi bolaget ska man göra också. Kanske beställa en sådan där tuff cider... Hehe. Så himla ballt. En flurk som Lisa säger. En cider i smakerna hjorton, lingon och blåbär. Det är en burk fast en flaska.. En alluminiumflaska med kapsyl. Kan ju inte annat än vara svårt ballt. Haha. Men de säljs inte på bolaget som plock, så man måste beställa.. Mi heter den by the way.. ;) Måste provas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0