Fly me a river

Ni vet dom där fredagarna när man bara längtar hem, önskar jobbdagen snart var över och planerna för kvällen kom allt närmare?

Min fredag gjorde ett magplask.

Skulle ta 13 planet hem från skellefteå och såg fram emot att hinna hem innan köer, handla inför helgen, åka söderut med Camaron och avsluta med en cruz i stan.

Ramlar in på flygplatsen vid 12 och möts av en flygvärd innan jag kommer fram till själv-invecklingen. Jaha, slipper jag checka in här idag? Ja, ditt plan är inställt.

Say what?

Då har plan jäveln krockat med en fågel och får inte flygas med. Kuuuul! Nästa plan 16.

Aja, fick mig ett par extra arbetstimmar som blir bra i slutändan, men såå segt att ramla hem 18.30 ist för 15 rycket som man tänkt sig!

Snäll man som jag har blev det iaf en sen kväll/natt på stan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0