I found it!

Pust! Den svåra biten avklarad! Fan vad skönt att ha det gjort... Jag som letat så. Surt bara att man måste vänta tills måndag för att ge det...=( Men men.. Den som väntar på ngting gott.....

Har fixat en annan sak idag också som jag inte riktigt kan presentera än... Lite surt bara att en sak sket sig pga av att jag tog med min gamla bärbara, men ingen laddare så den går inte att starta * gråter floder* Vet ju inte ens vart den är.... Förhoppningsvis, och troligtvis är den på Värmdö och dit ska man ju ut på fredag.. Så det borde ordna sig..

Nu är det bara presenter till två pers till då innan helgen! Pust. Kalas fredag för lillsnorpa som blir ett, lördag för embla och söndag för gubben. Shit. Och så kastar vi förstås in lite race på det också... När ska man få vila? =P

Nä om man ska ut och knata lite nu... Sån ångest för att jag inte träna idag.. Och ingen träning blir det ju imorgon då vi ska gå och se takida... Det ska ju iof bli skoj! :) Bara lite orolig över om de, eftersom de släpper ny skiva imorgon, bara kommer spela nya låtar... men det borde ju inte vara så? Har ju hursom redan köpt biljett så det är inte mkt man kan göra åt saken:)

Håller tummarna för icke regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0