Höger eller vänster?

Sån ångest över praktiken..

Men nu känns det så värdelöst.. Ska vara på återsamling i skolan den 19onde, så det utelämnar knappt tre veckor.. Och om jag skulle hitta något skulle det säkert ta en vecka innan man är där.. Så två veckor på ett nytt ställe känns sådär? Suck.

Måste ta tag i hemsidan nu.. Det gäller bara att ta sig och sätta sig med det, sen rullar det ju på av bara farten. Men just det där att ta första steget.. Mm, får fixa.

Sen skulle jag ju egentligen höra av mig till en viss person ang en produktion nu i december.. Men den håller på för länge och tänker inte missa de lektioner vi har i början av januari.. Det fungerar inte. Förmodligen ligger 3d fördjupningen då och de finns ingen chans att jag tänker missa det. Inte för något jobb som inte kommer leda vidare til något.. Är inte intresserad av projektanställning.. Säkert kul och bra, men vill ha mitt jobb att gå till, veta vad jag får ut varje månad, inte stå där i slutet av en produktion och inte ha en blekaste om vad man ska göra sen... Har ju alltid räkningar att betala jue..

Så kluven..


Kommentarer
Postat av: Madde

jag tycker att vi kan åka till IKEA!

2008-12-01 @ 11:25:15
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0