Lökar!

Lökdag nummer ett har jag nog haft idag.

Blev väckt av kära Malin idag. Haha. Brukar ju alltid vara tvärtom, så det var bara att gilla läget denna gång;) Åh, vad jag saknar den damen!! Men får träffas en snabbis imorgon :)

Sen var jag inställd på julshopp med Mimsan. Men då var det tveksamt där.. Mitt i allt ringde Chrille.. Luncha med Stefan..? Japp så blev det. Så ut och handla mat och sen luncha på hans jobb. Slakern himself. Så vi fastna där och kika på film. Trevligt :)

Sen hem igen.. Middags dax. Okej. Middag till mig och chrille, mat till Danne som han kan värma och sen lunchlåda till mig.. Mm, blidde falu med potäter, broccoli och vitsås.. Mums! Självklart räckte ju inte falun, så har stått och stekt köttbullar till karln så det ska finnas middag när han kommer hem. Matlåda klar och vi är mätta och glada. DÅ läser jag ett mail från jobbet... "På måndag kommer det finnas julbord i lunchrummet hela dagen..." Yes! Bara för att jag stått och slitit i köket en halv evigehet. Suck. Menmen. Matlåda it is och så får det förbli! Men surt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0