Mästare i undanflykter

Oj vad ens vecka kan ändras totalt på bara en halvtimme. Eller ens planering snarare..

Egentligen stod kiropraktor på schemat imorgon = värmdö, handla baktillbehör, djurö hämta post och leka med malin.

Men då var det visst en liten dam som blev sjuk.. Så 07.30 imorgon bitti ska jag infinna mig hos familjen Taikon och sitta barnvakt hela dagen. :) Gör mig absolut ingenting, ska bli kul. Hallå, titta på disney filmer, måla och leka hela dagen? Vad har jag att klaga på? Haha. Åh, kliar i fingrarna på busarnas rum... Undra om de blir arga om man går lös i dem? Städa, möblera, fixa.. Så sugen.. Haha ;)

Ja som ni förstår blev det nada arbete idag.. RÅKADE hamna hos taikon och äta våfflor, titta på Micke och Molle, måla målarbok... Mm.. Korvstroganoffs middag.. Mums. Ja.. Och nu är man hemma och ska väl göra sig klar inför 21.00 händelsen!

Jag kan nog utse mig själv till den personen som tar hem VM i att smita undan arbete... Finns ju liksom alltid så mkt annat man kan göra........ Fan =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0