Oslagbar med råge!

Bland de bästa dagarna tror jag!

Allt har bara gått såå smooth!

Påväg till Värmdö ringde jag Wallenstam.. Japp! 1/1 it is!! Papper skrivs på onsdag.. Oh! Så kul! Så underbart! Så bara bäst! =D

Sen kiropraktorn.. Min rygg är enormt mkt bättre.. Behöver inte komma förrän om en halvår på koll igen. Så underbart. Har känt stor skillnad efter man börjat träna en del också. Känns jätte bra!

Sen ut till djurö och fått efterlängtad post:) Och så lite skitsnack med Malin, tyvärr inte å länge då jag har hastat ganska mkt idag..

Jobbet. Inventeringen 1/1.. Vet att det typ alltid varit omöjlig att inte närvara på dem så jag hade inte stora förhoppningar. Eller jo, jag var fast beslutet om att jag inte kunde jobba då, men hade räknat med krigzon inne på kontoret.. Hann ju knappt förklara vad allt gällde förutom att jag skulle flytta då, innan han sa att det var helt ok! Va? Okej? Såå glad! Tack tack tack!

Sen till mormor för en sushi lunch. Det var trevligt. Också hastigt besök tyvärr men trevligt! :)

Sen handla, jätte trevligt att se alla igen och alla verkade så glada över att se mig! Är ju aldrig på jobbet numera.. =P och sen hemmåt.. Nu sitter jag och väntar på naglar som ska torka och sen tänkte jag nog gå igenom min höga dravel med post om jag hinner innan vi ska bege oss. Måste ju fixa håret också.. O smink.. God. Tur att jag iaf vet vad jag ska på mig =D

Två punkt fem veckor kvar...! Tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0