Resa bokad!

Nu är det bokat. Onsdag nästa vecka far jag och mammi ner till Töreboda för arbete. Eller ja, hon får shoppa häst och jag får arbeta=P

Hoppas det är bra väder så man kan få lite bra bilder. Vore inte helt fel då det förra gången var kolsvart när vi kom. Men åker tidigare nu. 07 från Centralen, nere vid 10, då börjar väl ljuset titta fram. Sen inte hem förrän 20. Hemma i sthlm vid 23.. Snark. Bästaste Chrille, stannar på donk lika länge om igår? Skjuss hem? Ja, tackar som frågar;) Haha. Nä. Synd att det ligger så långt bort från Sthlm, då blir det ju väldigt omständigt när man ska ta sig ner. Är det en timme vi pratar om, ja då kan man ju liksom ta sig ner närsom känns det som. Menmen.

Så nu har jag verkligen inge val. Nu är det hårt arbete som väntar. Vill gärna ha klart så mycket, helst allt! Klart när vi åker ner.. Känns stabilt att hela morgondagen typ försvinner då jag måste ut till Värmdö och härja. Och sen jobbar helg på det. Visserligen har jag, förhoppningsvis, någon timme på förmiddagen jag kan få till ngt, men känner jag mig rätt det ingen tid över... Hehe. Äsch, det löser sig. Det blir bra. Jag jobbar snabbt =D Har ju en tre timmars tåg resa framför mig också som jag måste slå ihjäl =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0