Snörvel i lådan

Gud vad tiden bara rinner iväg. Känns som att jag inte åstakommit ngt idag och att dagen börjar nå sitt slut. Fast egentligen har ju bara halva dagen gått och har faktiskt åstakommit en hel del idag:) Men känns så iaf.

Fortfarande svårt hängig och frusen.. Blä. Vill inge mer än att bädda ner mig och läsa en god bok. Fast vet att jag har långt ifrån tid med det.

Det är fan jobbigt med såhär lite saker i en lägenhet. Man vill bara packa och packa och få så mkt som möjligt gjort. Men när man väl börjar inser man att man står och tittar från vägg till vägg och undrar vad man kan packa ner? Kläder behöver vi närmaste 2 veckorna ofcourse. FIlmer, nä de kan man inte packa ner än! Inte stereon eller Xboxen eftersom vi kollar på film via den. Köksredksapen/porslin behöver man ju! Spriten kan man ju inte packa ner förrän efter jul och nyår;) Ja.. Och sen var det inte så mkt mer? Kan ju visserligen packa halfulla lådor med sån man inte använder, en del filmer, spel etc men vad är poängen?

Har packat ner alla pärmar, tidningar, böcker, drös saker som ligger överallt. Pokalerna ska iof packas.. Men sen är det liksom inte så mkt mer. Fan vad jag har mycket saker jämnfört med Danne.. Haha. Har ju en hel stuga full med lådor =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0