Oslagbar snabel

Åh! Kollade på Tarzan igår. Fan vad jag måste köpa den efter jul.. Haha.

Har inte kollat på den sen jag och Becky var mindre.. Och alla repliker satt som det alltid har gjort. Har nog inte sett den sen vi var tretton, fjorton kanske? Danne trodde jag typiskt hade sett den dagen innan (Kan ju liksom inte låta bli att inflicka replikerna) Haha. Så underbar.
FInns det någon bättre än Tantor?

-Mamma, e´re säkert på att vattnet är hygieniskt här?
Det verkar rätt tveksamt tycker jag..


-Det är rent Tantor..

-Mä, hur e´re med baskeluserna då?
Och sen hans ältande om pirayorna... Oh, lovely.

Och Tarzan och Clayton..

Goorilla. (Clayton pekar på en bild)

- gooorilla (upprepar Tarzan)

Gooo oo rrr rrr rrr iii llll lll aaaaaa (Tarzan ritar över hela tavlan med kritan)

Nejnejnejnejnej!! (Clayton rycker åt sig kritan och trycker den mot Tarzans näsa)

Nejnejnejnejnej! (Tarzan gör samma sak åt honom)

Åh, så bäst.

Och när Tarzan ska presentera sig för Jane. Haha!

-Tarzan
(tar sig på bröstet)

-Åh jag fattar! Säger Jane.

Tarzan: Tarzan (tar på sig bröst) Åh jag fattar! (tar jane på axlarna)
Hahahaha

Det låter ju helt konstigt när man ser det såhär, eller rätare sagt förklara det såhär. Se filmen! Det är det helt klart värt! Till och med Danne pausa filmen igår när det ringde.. Även om han skyller på att det var pga ljudet ;) Trots mina inlägg innan så ska denna ses på svenska. Underbara röster.. Åh min tantor :)


Kommentarer
Postat av: madde

haha hitta nemo och tarzan =mmina favoriter ;D

2008-12-16 @ 19:16:27
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0