Vaniljsås och noseplug

Kul. Började känna av igår att min hals började värka lite och att man var smått täppt i näsan när man skulle sova... Men tänkte att det går nog över tills imorgon, är nog inget. Jo tjena.

Vakna imorse av att halsen var tjock som vaniljkräm och att svälja var det smärtsammaste som skett på  många dagar. Snoken var så igentäppt att jag knappt hörde vad jag själv sa. Lovely.

Så här sitter man nu i soffan, fullt påklädd i myskläder men tvingas ändå ha en filt över mig för att jag fryser.. Kul att jag ska till akupunkturen och drygt två timmar. Känns sådär att ringa nu och avboka. Jag vill ju gå.. Känner mer att man kanske ska avboka för deras skull? Skulle nog inte vilja ha en sjukling till mig.. Ska ju till kiropraktorn imorgon också.. Suck.




Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Gull! Jag kommer tyvärr inte kunna följa med tiill IKEA den här veckan. har fått mer tider på gymmet att jobba och jag måste få ihop till min jacka ;P hoppas du förstår. Puss puss

2008-12-02 @ 14:25:38
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0