Lek på två håll

Snart dags för frukost.. Råkade som vanligt bara fastna vid datorn sisådär ngn timme när jag skulle flytta på den för att få plats på bordet.. hum! Nu börjar magen kurra ordentligt..

Ska hämta hundarna vid 1... Ska ha dem tills imorgon.. Ska bli kul:) Förutom att Doris nästan är nyopererad, sydd på magen, tratt, inga långa promenader, inga härja i skogen.. Känns lite småläskigt att ha henne.. Klart man blir nojig.. Tänk om ngn händer? Men jag tror jag har lyckats kidnappa min kära Malin och ha henne med mig hela dagen/kvällen... Tänkte ta ngn drink på verandan ikväll.. Lite vanilla sky.. Mmmmm! Det ska nog gå bra:)

Mister D ska ju reja ikväll.. Så jäkla typiskt att de la det på samma kväll.. Mamma fråga om dogsen.. En, två dagar senare får han detta samtal.. Fuck. Mamma och de har blivit bjuda på en once in a lifetime upplevelse, så det kan man ju inte neka dem heller... Vet ju att han klarar sig själv.. Men surt när man har suktat så! Menmen... Har ju en hel race helg framför mig=P

Nää lite frulle på detta och kanske hinna springa ner och ta ett dopp? Jaaa, låter inte helt fel :)



Kommentarer
Postat av: julie

Godmorgon Godmorgon :)



Var med och tävla i min blogg, MINI tävlingen avslutas på fredag

2008-07-30 @ 09:52:01
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0