Killar killar killar.. Suck

Jag blir så trött på folk som inte klarar av att umgås. Vill man inte hångla upp dem, bli påsatt hårt mot ngn vägg eller skicka snusbilder, nää då fungerar det inte att prata med varandra. Speciellt inte när killen är singel. Det går bara inte. Nähä? Och hur fan tänkte du leva dit liv då..? Förstår inte.

Egentligen känner jag fan inte personen ifråga, men blir så irriterad på honom, så arg att han inte bara kan vara. Att nej, jag kan inte prata med dig, du har pojkvän. And? Suck.

Vill ju bara ha nya vänner :(

Han sa samma sak igår, att nej de här funkar inte.. Okej.. I morse fick man dock ett mess med förfrågan om bilder jag tagit på honom... Mmm.. adda msn och skicka över dem, prata lite och sen var det, nej du har pojikvän det här går inte. Kan inte prata med dig. Hej då. Argh! Blir så jävkla irriterad på honom.. Kommer springa på varandra en del iaf, är för fasiken i samma umgängeskrets. Vad är det för fel på killar? Lyckas de inte få omkull bruden så ska man helst inte prata alls med varandra.

Saknar mina gamla pojkar från värmdö.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0