Kubbmästare

Jaha då var det lördag. Ska ut till Värmdö till huset idag och grilla var tanken... Vad vaknar man till? Jo regn. Suck. Men Djurö är ju island in the sun, så ni ska nog se att det är strålande sol när vi väl kommer dit;) Men det ska bli trevligt hur som. Ska träffa Malin min =) Sen får vi se om det blir hela familjen Ljungberg eller om lillsnorpa får besöka mormor och morfar? Vet inte allas vad de har planerat.. Måste ringa dem snart, skulle ha gjort det igår men hela dagen och kvällen rann iväg.. Haha. Kasta ju in en maskin tvätt igår ju.. Japp kom jag på i morse när jag vakna.. Suck, jag som skulle ha de kläderna på mig.. Haha. Men tagit ur dem ur torktumlarn nu så det är ju faktiskt torrt nog att ha på sig;)

Mmm gårkvällen var rolig. Hade tänkt oss en lugn filmkväll, jag pojken och Gull. Tji fick vi.. När solen började kika fram, några öl slank ner för strupen fick man ju en sådan kubb känsla.. Så vi for ner till macken och köpte ett kubbset.. Gull förvånande nog roffa åt sig lite gratis svegttband från malaco.. haha. Vågat, hade jag nog aldrig gjort.. Inte nykter iaf;)

Jag och Madde mot Dan.. Han hade inte en chans;) Sen blev jag ensam.. Då var det tjat om att ljuset var dåligt.. Mmm.. Efter en vinst bytta vi sida för lite fairplay då eftersom de klaga så... Oj, vann fortare denna gång tror jag =P Japp, är man öbo så är man. Man har det i blodet=)

Nää nu börjar det bli dags att dra sig mot ön.. Måste förbi mormor som jag inte sett på år och dar känns det som.. Måste förbi kusinen och gratta lillkillen som fyllde 1 här i torsdag.. Och handla mat såklart... Undrar om man vågar köpa grillmat.. Hum... Måste ringa Malin nu.

Finns ingen dator därute, så det blir inge inlägg förrän imorgon tyvärr..

Ut och njut av det vackra vädret nu! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0