Kvällsflås

Jävlar Madde. Nu har jag hittat en video. Fick tokträningsabstinens nu när jag satt i soffan.. Hittade en träningsvideo med bara mage.. ojoj.. Alltså, sen när blev man andfådd av magövningar? Visst att det kan vara skit jobbigt, man tar i från tårna och det gör så jäkla ont men man pressar på.. Men det här.. Tok anfådd.. Danne undra vad jag höll på med när han ringde;) Shit, den här videon blir det resten av veckan också.

Och Madde, jag tror jag hitta en fläsk-på-sidan-övning som vi letar efter! Känns som fan där nu iaf.. ;)

Pust, helt färdig. Fy fan vad underbart.
 
I´m back ;) 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hallå snygging!
Kan du inte köra några extra övningar åt mig oxå? *ler* När kommer du hit nästa gång då? Saaaaaknar ju dig =(
Har du bokat nu då? Tänker tjöta tills du gjort det, hahaha.
Må gott och ta´t lugnt!
Kram Gammeltanten

2008-05-18 @ 21:33:56
Postat av: Emelie

Hej du:)
Självklart gör jag det ;) Fy vilken träningsvärk jag har idag =P
Ja, vi får se, har en del o göra hemma, men ngn promis kanske man ska hinna med=)
Kramar

2008-05-19 @ 09:15:51
Postat av: Madde

Nemen åh! Visa mig! har ett stort behov utav det. jag suger på att träna mage (förutom bål) men den är ju bara en gång i veckan. Ska fråga henne på onsdag om hon inte kan lägga in lite extra pass nu innan sommaren ;) visa mig videon sen. kommer hem till dig i helgen så pressar vi :)

2008-05-19 @ 09:40:52
URL: http://pyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0