Skitgöra? Ja tack

Jag blir så trött.

Kommer hit till praktiken tidigt, trots den sena dagen igår. Fortfarand ehelt slutkörd. De spärrade av väggen igen i Solna i morse, TVÅ bilar efter mig! *Pust* Hade jag fastnat där idag igen vet jag inte vad jag hade gjort..

Kom hur som tidigt för att jag skulle spela in en speaker med Fredde innan han skulle iväg på ngn körning.. Tror ni han är här än? Nää.. Jahapp. Richard är inte här än så jag kan inte göra ngt annat heller eftersom allt ligger på hans dator. Kul. (Har fått ett uppdrag av Fredde av sätta ihop nå älgtest film) Men det går ju då inte heller. Nehe.

Samer och John åkte precis iväg på en fotoshoot med ngn bil... Linn, vår nya AD frågades om hon ville följa med för att se hur det går till.. Jag, som inte har ngt att göra, får snällt sitta kvar här och rulla tummarna.. Även om de ska vara borta till lunch så hade jag hunnit med alla tre filmerna och få ut dem idag... Visserligen hade det kanske blivit lite svårt med freddes speaker om han nu skulle iväg... Men iaf. Jag kanske bara är bitter.. Men är så trött på att bara sitta rakt upp och ner. Jag tycker om att ha arslet fullt, och massor att göra. Att slippa och bara sitta rakt upp o ner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0