Klipp till mig!

Aldrig mer ska jag ta en tidig frisörtid.
Aldrig mer en tidigt frisörtid på andra sidan stan.
Aldrig mer en tidig frisörtid när det är kö.
Eller då det kan vara kö.

Nä såhär i efterhand är det faktiskt väldigt skönt att man var uppe i tid idag och har hela dagen framför mig.. Fast 05.45 kanske är lite väl hurtigt för en enkel toppning.. Man är typiskt ganska död just nu.. Men förhoppningsvis blir det då en tidig sängtid och man kanske kommer in i lite mer normala banor:)

Jag vill träna.. Jag vill sola.. Malin vakna nu!
Värmdö har ett solkort på erbjudande nu fram till julafton.. Ett års solning för 300! Tycker det helt klart är prisvärt! Vafan, sola 6 ggr och du har de där 300 kr.. Måste ha! Vill börja sola redan nu.. Känner mig så svårt blek och äcklig. Man ser så fin ut när man är lätt solbränd sådär.. Och inte blekfet =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0