Mest betydelsefulla

Tänk vad glad man kan bli av ett telefonsamtal. Satt här i min frukost och telefonen plinga. Ett mobil nummer jag inte kände igen dök upp på displayen. (Men har nog haft det i min lur då jag har ett antal sidor nr uppskriva sen jag lämna in den.. ) Svara och hör att det är min mormor.

Min älskade mormor.


Med vänner tar man förgivet att de har mobiltelefoner, internet, facebook ja vad vet jag. Allt sådant. Men när ens mormor på 82 ringer från sin nya (hetare mobil än vad jag har!) blir man.. ja. Stolt? Tycker det är jätte kul. Hon tycker också det är kul fast hon blir tokig då hon inte vet hur saker fungerar. Hehe. Ska iaf förbi där idag och hämta lite post och snacka lite skit. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0