Överbokad

Åh! Vet inte hur jag ska hinna med denna dag!

Har nu tvättmaskin igång (borde dock vara klar snart) plock hemma, frukost och iordning görande..

Sen har jag lovat Söt att åka in till stan och kika på klappar. (T-bana in)

Sen måste jag till bolaget samt en matbutik (Inte allt för dyr) och handla kött till grillningen ikväll. (Hem och hämta bilen först, sen bolag och matställe på olika platser)

Sen måste jag typiskt vara hemma innanför dörren senast fyra, nä egentligen tre! För att hinna göra mig iordning och hitta något att ha på mig! Vad FAN ska jag ha på mig?? Vad har man på en 40års-fest? God. Funderar på klänning.. Borde ju fungera? Panik!

Sen att Tbanan tar en halvtimme in till stan och en halvtimme hem underlättar ju inte.. Kommer typ hinna vara i stan en timme... Suck.


Hade ju tänkt att träna och sola idag också.. Kan man ju glömma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0