1 månad till målet

Vissa dagar är bättre än andra. Igår var en sådan dag. Känns i tårna att denna dag också är en sådan.

Igår var jag oslagbar i alla ämnen. Inget som fick mig på fall, inget som fick mitt leende att suddas ut och inget som kunde röra mig någonstans. Så underbart.

Sen att det fanns lite faktorer som spelade in kan man ju förbise;)
Som att papper är skriva och snart ligger i lådan till värdarna... Det börjar ta form med bytet=D Så underbart, så kul, så jätte jätte jätte bra =D
Sen impulshandla fröken ett gymkort.. Uash, två år måste jag ta mig till gymmet ett flertal gånger i veckan för att inte gråta varje månad man betalar avgiften =P Men känner mig så jäkla taggad. Nu jävlar. Nu har jag gymmet 5 min från dörren så nu ska det fanimej tränas! Var så sugen på att gå på expresscore här imorse, men kändes sådär att gå med tandblekning i hela käften.. För ju för övrigt inte dricka vatten då så det kan bli lite jobbigt =/ Men yoga imorgon bitti kanske?

Men Mimmi varför svarar du inte? Vill ut och promenixa...


Mmm, Axa ditt erbjudande låter så jäkla lockande! Behöver pengarna så in i norden.. Men vet inte förrän söndag hur min vecka ser ut... Är man två förövrigt? Vettifan omman törst sitta där själv... Kan blir läskigt =P



Kommentarer
Postat av: axa

man kan vara två om man vill.. men det är en tusenlapp totalt så de är upp till en själv om man vill dela :).. hör av dig imorrn när du vet så vet jag mer exakta tider och platser o så..

2008-10-18 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0