Döda det

Hatar mitt huvud, hatar doktorer, spyr på allt just nu!

Min läkare ringde precis.. Röntgen var fin fin (vad var det jag sa?) Så.. Tillbaka på ruta ett.. Yes!

Hans hetaste tips var sjukgymnastik.. Sen naprapat, och sen akupunktur/massage, allt i stigande prisordning.. Mmmm, eftersom jag har så jävla mkt pengar just nu, och kommer verkligen ha det de närmaste månaderna... Fan! Kan han inte bara trolla bort det?


Har så sjukt ont i huvudet, och nej inte bara i bland, utan från att jag öppnar ögonen på morgonen till att jag stänger dem på kvällen... Det värker så in i norden! Fan, många tider på dygnet kan jag ju inte ens köra bil! Vet knappt vad jag heter, eller vad jag har gjort under dagen / vad jag ska göra.. Helt jäkla tiltad!

Underbart.. Så nu ska man ge sig i kast på nya försök att få bort det.. Orkar inte.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0