Hälsokur

Åh vad jag känner mig pigg och hurtig idag!

Kom iväg till gymmet.. Hur lätt som helst att hitta:) Det var typskt jag och hela två personer till där typ.. Haha. Ganska skönt sådär första gången innan man hittar o så.. Så det var inte så många som såg mig slita arslet av mig på maskinerna.. Haha. Satan vad jag var slut sen.. Pust! Och mer blir det ikväll, core inbokad och Mimmi är medsläpad :) Kommer bli topp!

Sen bar det av att äta lite lunch med sjuklingen Christian. Stackarn, usch, värdelöst att vara förskyld:(
En mumsig tonfisk sallad blev det.. Perfekt efter träning :)

Sen bar det raka vägen mot vaxningen. Är så impad! Kändes hur skönt som helst att vaxa, hur konstigt det än låter.. Jätte trevlig tjej som tog hand om mig, kan inte ha varit mkt äldre än mig. Så nu står jag i valet och kvalet om hur jag ska göra i framtiden.. Har en inbokad tid om 4 veckor på mitt gamla ställe där jag trivs så in i norden! Men det ligger i Haninge.. Det här ligger fem minuters gångväg hemifrån.. Klart det måste medräknas. Priset är ingen skillnad, fem kr billigare här i Vby. Fan, vet inte alls hur jag ska göra! Hon är så trevlig min Lena i haninge, har fått världens relation typ.

Får se hur det går nästa gång där så får jag ta min tankeställare då..

Har iaf bokad in en hot stone massage nästa vecka här i vällingby! Det ska nog göra susen för min rygg;) De hade special pris nu fram till nyår, så man får väl passa på:) Ska blir riktigt riktigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahaha, vi är inte där än lipar



puss

2008-10-29 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0