Semester?

Helt klar med loggningen på Happy nu... Känns väldigt konstigt... Blev liksom inget hejdå heller... Johanna får jag inte tag på, nycklarna har jag kvar... Ja... Får väl se vad det utvisar.. Ska förmodligen visserligen in och leka lite med redigeraren här när han tillfrisknar.. Tror jag.. Mmm..

De ville iaf ha tillbaka mig;) Ska häras av här om en månad när det börjar bli dags för guldbagge galan.. Kan bli kul :) Får vi se vad man får göra då....

Vad ska jag göra nu fram till sista veckan i november?? Måste kika runt lite om jag hittar nå ställe och rymma till.. Har ju annars massa egen arbete jag måste ta tag i.. Tusen hemsidor att göra åt folk :(
Ingen som har nå tips på nå bra företag? Produktion, reklam, webb nå likande..? :)

Nää nu ska jag synda med makaroner och korv... MMMM! Blir en kombinerad lunch middag.. Blivit så dålig på att äta de senaste dagarna.. Jäkla huvud och tandblekning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0