Vad är problemet?

Mitt huvud har inte varit snällt mot mig idag alltså.. Usch.

Börja med imorse när jag börja vakna till. Bara smällde till på vänstersidan som om någon hade bankat en hård serietidnings klubba i pannan på mig och stjärnorna bara flög runt i lägenheten...

Tog mig upp till soffan.. Slölåg ett tag för att sedan gå upp och göra frukost.. Då snurra hela världen till på ända och jag stog med båda händerna om handfatet för att inte tappa balansen.. Tog några minuter innan rummet stanna och man kunde ta sig toaletten för att sätta sig ner... Hur läskigt som helst!

Sen blev det lite bättre efter frukost och lite soffligg.. Men sen blev det bara värre under hela dagen.. Allt bara går in i ena örat och ut genom det andra.. Ögonen tittar med den registrerar ingenting, ingenting berör, man bara flyter med.. Så obehagligt.


Jag frågar återigen, kan någon trolla bort det tack?

Kommentarer
Postat av: Madde

hokuspokus fillijockus!

2008-10-31 @ 08:17:59
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0