Värdelös

Fan. Varför ska jag alltid lyckas nedvärdera mig själv hela jäkla tiden? Att bara se alla brister, aldrig se något ljus och bara tycka att man är sämst?

Hade ett givande samtal med Danne idag i bilen och kom fram till att jäklar, nu ska jag satsa på detta.. Detta är trots allt det jag velat 5 år.. Pratade faktiskt även om just detta problem också, eftersom jag kände så med redigeringen när det började bege sig..

Men man har praktik för att lära och se hur det fungerar. Faktiskt.

Så jag satte mig nu när jag kom hem och leta febrilt... Fann mkt intressant! Mycket som jag blev jättesugen på och taggad över att maila.. Sen kom magkänslan igen.

Emelie du är värdelös, Emelie du kan inte, Emelie hur kan du tro att du någonsin kommer platsa där? De är mycket bättre, Du kommer aldrig komma upp i den nivån, du är inte kreativ nog, du är sämst

Fan.


Nä man kanske är den där som är gjord för kassaanställningen.. Fuck



Kommentarer
Postat av: Madde

NEJ! Du är minst lika bra som alla andra! Usch va arg och ledsen jag blir nu! Så får du inte tänka! Om inte annars så är det väl värt ett försök? Som du säger, hur mycket om kassainställningar kunde du innan du började jobba där? Precis! Du är på praktiken för att lära dig, dem kommer inte kräva det bästa från dig. Dålig praktikplats i sådana fall! Allting går att träna upp, allting går att lära sig sålänge man har viljan. Och jag tror på dig!!!! Alla tror på dig, vi vet att du kan! Och även om det skulle skita sig så är vi stolta över att du försökte. :) Överraska dig själv nu och visa att du är duktigare än vad du tror att du är! <3

2008-10-31 @ 08:23:46
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0