Ödets lek

Vissa saker undrar man verkligen på hur de skulle vara om de ha de hänt vid en annan tidpunkt....

Det verkar som att herr öde verkligen vet hur han ska sätta in sina saker..

Se bara på min lila söta.. Hur kunde allt hända på samma vecka? Haha, stört jue.. Tror att det undermedvetet trycker på sina beslut man gör, vad hade hänt om allt det hade hänt en vecka tidigare? Om ett halvår? Skulle resultatet vara detsamma? Om det inte hade hänt alls? Vad vet jag, vad vet vi....

Vad hade hänt i mitt fall? Skulle jag fortfarande vara världens lyckligaste med min Dan? Skulle jag sitta på en annan ort? Skulle jag vara olycklig singel?

I dagens läge vill jag absolut inte ändra något. Så nöjd och tillfreds med mitt liv :)

Men man kan ju alltid fundera på vad som hade hänt om, finns mkt om i denna värld, samtidigt som man inte kan grubbla ihjäl sig på saker som inte spelar någon roll i dagens läge egentligen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0