Me love u long time

Alla hjärtansdag.. 

Åh längtar tills ikväll, ska bli så sjukt gott! Slurp! Sakura är nog den bästaste restaurangen ever. Iaf inom japanskväg. Sukiaki. Åh! Ska inte äta något på hela dagen för att kunna slurpa i mig allt.. Åh! Har ni inte varit på Sakura på luntmakargatan måste ni ta er dit! Inte alls för farliga priser och det finns det mesta att välja bland från sushi till yakiniki. Men sukiaki. Det är det absolut bästaste bästa! Nej fröken Emelie är inte alls besatt av denna reastaurang.. Haha!

Ska ta mig upp till Vby nu för att kika lite på något att ha på sig i kväll och nå liten till pojken. Har ju sagt att vi absolut inte ska köpa något i år.. (förutom blommor till mig;) ) Men det är svårt. Man vill ge något. Kanske inte slår på stort som förra året, det blev ganska dyrt, men bara nå litet.. Nå fint..

Mm, upp till centrum all by my self då. (dumma Mimmi!!)

Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Hum......var nog tur att jag inte följde med, det host tog ju lite tid.....



Puss

2009-02-14 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0