Vad har jag lyckats med egentligen?

Precis gjort mina räkningar.. Gud vad kul det är när man ser pengar komma in efter en vecka i fattigdom och sedan nu se alla sedlarna segla iväg igen. Kul. Känner mig fortfarande lika fattig. Suck.

Förstår inte vad som hände denna månad. Har alltid haft god hand med min ekonomi och alltid kunna lägga undan pengar, hålla i dem och i slutet av månaden ha massa pengar kvar. Men nu.. Fattig innan månaden ens har börjat.

Tråkiga är att man blir lätt grinig på små saker. Jag är inte den som är den och gillar att bjuda mina medmänniskor på saker, men när man vänder på varenda krona blir man mer girig. Suck. Gillar det inte.

Längtar på såvis väldigt mkt till skolan är slut så man kan få fulla löner igen. Ja tack. Men full lön från vad? Ja, den frågan lever kvar..



Nä dags att börja göra sig iordning och ta sig mot bion!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Jasså, så bra då ;) hehe

Kram på dig!

2009-02-27 @ 11:19:39
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: E

ja det är klart!

Jag hade tänkt att ha lite 70-tals stil i köket, sen väldigt romantiskt i sovrummet, mörklila, svart och brunt:)

hallen blir ju första intrycket så där har jag lite mer problem:p

kram kram

2009-02-27 @ 11:22:07
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0