Värmen omsluter mig

Jobbhelg = bloggtorka..

Har inte orkat starta datorn helt ärligt. Varit helt död denna helg.. Idag med för den delen. Imorse var jag dock sjukt sugen på att blogga. Om det. om det, om allt! Men nu.. Skulle nog kunna somna på studs. Fördelen är att jag är hemma för jag vet nog knappt vad jag heter just nu..

Ställde mig i duschen för en stund sedan, skölja av mig svetten efter gympasset (jag kom faktiskt dit!!) och njöt av värmen som spred sig över kroppen. Försökte tränga mig in under den smala duschsträngen för att få maximal värme över kroppen.. Längtade mig bort till framtiden där ett badkar befann sig på duschplatsen och telpaterade mig sedan till en mysig uppbullad varm säng.. Mm! Men verkligheten ryckte mig i nacken och den varma strålen sinade i duschmunstycket.. Verkligenheten och kylan var inte alls skön! Blä!

Sitter nu uppkrypen i soffan med myskläder, duntofflor, filt och vill bara sova.. Kan inte klockan bli mer? Haha. Alldeles frusen men förmodligen pga tröttheten? Hoppas det iaf... Varken vill eller kan bli sjuk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0