Kråkmarknad

Jaha, så var helgen här igen. Gud vad veckorna går fort. De bara rinner iväg. Känns som att det var tisdag igår och att jag hade hur många dagar som helst på mig att skriva synopsis.. (Iof skrivit två så så mkt ska man väl inte klaga=P ) Men nu är det bara tre dagar till nästa lektion och ny uppgift. Kanske man kan få manuset skrivet också.. Fast känns ju fel att göra om synopsisen inte duger.. Då måste man göra om båda. Hum. Tåls att fundera på. Kom förövrigt på bästaste manus idén till antingen en serie eller långfilm imorse vid 06 när jag starkt funderade på att gå upp. Helt sjukt bra! Hela förloppet klart för mig.. Undra om man ska få ner ett synopsis och skicka in? Hehe.

Tvättmaskinen är igång och gymmet står på schemat. Core halv ett och har stått och velat mellan booty innan eller gym efter.. Blir nog gym efter, kommer inte palla alla tre och gymmet känns mer lockande.. Mm, så får det bli!

Danbananen blir hemma ikväll. Vilket jag tycker han gör helt rätt i. Men tråkigt för han också.. Pokerkväll med återförsäljarna stod på schemat med limmo och middag.. Men man kan säga att han inte är i helt gott skick.. Hör ju knappt vad han säger när man pratar med honom.. Stackarn. Nog vettigt att ha myskväll i soffan med håningsvatten, täcke och bra film. Mm, längtar! :)

Får vi se hur det blir imorgon då med Tommykusin som blev 25 här och ska firas.. Hum, kanske blir mer film då med.. Haha. Det återstå att se. Mig gör det desamma, trots att det hade varit kul att träffa alla.. Och marknad ska han på imorgon också.. Det lär han dock inte missa om han så satt i rullstol =P Haha. Det slår aldrig fel med en fullbokad helg och sjukdom. Alltid så.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0