Årets dubbelgångare!

Okej, dagens konstighet har konstaterats! Hur sjuk som helst. Satt och gjorde quiz på FB och hade om svenska skådisar.. En bild som man var HELT säker på, ja det var lennart jäkhel. Men.. Tydligen var det fel. Tydligen var det en Göran Ragnerstam. Vem är då denna Göran? Måste vara fel! Tar hjälp av underbara google och blir bara ännu mer förvirrad!! Vem var denna karl? De är ju samma person! Fast de kan de ju inte vara, men så sjukt lika!


Detta är då vår allas Lennart, så som vi känner till honom från våra svenska filmer.

Och detta är då tydligen denna Göran..


Förstår verkligen inte, hur har detta ungått mediavärlden?
Visserligen är Göran en äldre variant och var mer produktiv för om åren.. Säkert ganska gammal nu, ingen aning, men helt SJUKT hur lika de är!!

Kommentarer
Postat av: emma

Skönt att ha mkt att välja emellan, och inte sitta fast på en sak liksom :)

Själv älskar jag att fotografera, men har inte haft råd att köpa mig den kameran jag vill ha ännu :/



Jag skulle verkligen vilja jobba på en ica affär. Har tröttnat lite för tillfället på dagisjobb. Känns ju som att man gör en sak på jobbet och kommer hem och göra samma hemma liksom :S

2009-03-11 @ 13:24:14
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: anne

Okej, ja då förstår jag, haha :)



Vet itne ännu, dom har inte ringt än, men samtalet kommer nog strax. Oavsett ifall man fick jobbet eller inte så skulle dom höra av sig på telefon :) Bra tycker jag så man slipper gå och undra!

Vallentuna gym&sim som lite allt i allo.

2009-03-11 @ 14:25:45
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0