Bortskämd som få ;)

Åh längtar till fredag! Mammi och Åke förflyttar sig till varmare breddgrader, dom grisarna =P Så man får snällt vara hund- och husvakt. I detta fall, inte mig emot alls! Den kan vara så att det har anlänt en pool till våran baksida med konstant 39 grader, sonys bästa ljud, bubbel, ljusskiftningar you name it. Gissa vart jag ska bo hela nästa vecka? Haha. Kommer bli så ljuvligt! Min hals får säga vad den vill.. Mm! :)

Får välan se om man får hem lite damer till fotbollen på lördag också.. Vet inte alls hur det kvällen kommer att se ut då maken min total hatar fotboll och jag är besatt.. Mm. Men det blir nog bra. Lite av det bästa är också att man SER projektorduken från poolen.. Me likey! :)


Men vad hände nu?
Solsken vid skolan, snöstorm och mörker vid globen, solsken samt blå himmel på essingeleden, normalt här hemma och nu ser man inte ut genom fönsret för att det snöar så mycket?! God. Ge mig vår bara!


Mm, by the way serveras det våfflor hemma hos mig imorgon på våffeldagen med grädde och drottningsylt och mumma mumma mumma! =D Åh, längtar. SLURP!

Kommentarer
Postat av: emma

Vi ska till ett ställe som heter benidorm. Har aldrig hört talas om det tidigare, men nu har man hört lite, och det ska visst vara värsta partystället :P hahaha.



Gran canaria är inte helt fel heller. Där ska det precis som i spanien, vara rätt varmt nu. Har en tjejkompis som är i barcelona nu, och dom har mellan 20 - 25 varje dag i skuggan. Beats this every day ;)

2009-03-24 @ 16:53:15
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0