Mera ältning

Ännu en jobbhelg har passerat och nej, jag har inte startat datorn sen i fredags.. Japp nu ljuger jag nå grovt. Dock inte tittat åt datorn lördag/söndag, men nu när man varit i skolan om dagarna har man såklart smitit in på internet under redigeringstiden.. Dock faktiskt varken loggat in på min blogg eller läst någon annans.. Kommer blir ljuvligt att läsa igenom artontusen inlägg.. Haha. Kan inte alla andra torka när jag gör det? :)

En annan stor anledning är garanterat mitt huvud.. och sjukdom. Suck. Igår låg jag i soffan från hemkommen till för att halv åtta bädda ner min frusna kropp i sängen med myskläder och sedan upp vid nio för att få i mig några liter varm honungsvatten.. Och då började svettningarna istället. Ljuvligt. Min hals dödar mig! Imorse kunde jag men nöd och näppe äta frukost (då är det endå flytande på jag shakar!) Och huvudvärken var ju såklart där från början. Dock är det mer värk än spänning som jag levt med i ett halvår nu.. Jäklar vad jag lärt mig mkt om huvudvärk. Haha. Det känns som att man har en stenkloss som studsar runt och slår mot väggarna.. Fan i mig inge kul. Usch. Halsen vart bättre nu efter lunchen.. Men nu när man kommer hem, alltid när man kommer hem! Kommer värken tillbaka och huvudet rullar iväg.. Jag som kände mig så pigg på vägen hem och taggad för allt typ. Fan.

Nu blir det nedbäddning i soffan och kanske hittar man nå mumsigt att tugga på.. Honungsvatten lär vara det hetaste alternativet ( Haha, tvunget;) )


Kommentarer
Postat av: emma

Vet inte ännu hur det gått, hoppas att det ska bli "klart" efter att jag kommer hem från Spanien :) HOPPAS !!



Ja, min helg har inte heller varit så överdrivet livlig. Va på lite party i lördags, men inte mer än så. Åker ju nu på torsdagförmiddag, så det ska bli jäkla skönt! :)

2009-03-24 @ 16:33:12
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0