Skit dag nummer 2

Jo men jag har nog haft bland de tre bästa dagarna i mitt liv nu. SUCK!
Lördagen behöver jag ju inte dra då detta redan är redovisat.. Söndag. På schemat i bakis dimman stod middag med vänner och sedan metallica! Jippi! Jo det rullade på bra, fick faktiskt i mig två cider till middagen så man vaknade till lite iaf. Tog oss in till globen, gick väldigt smidigt att ta sig in faktiskt! Jäkligt skönt då det blåste iskall storm ute..=P

Hamnade vid t-shirts ståndet och inhandla varsin tröja.. Min är så fin! Passa perfekt också! :) Jippi. Får kasta upp en bild på den sen. Jaha, kisspaus, dricka handlande och sedan mot våra platser. Man började bli riktigt taggad! Men, Vafan, klockan är 20 och inget förband har gått på? Igår började de vid sju och metallica gick på 21.15. Vad var detta? Satte oss ner och plötsligt började folk jubla! Okej, förbandet kommer, men det är väl ingte att hurra så mkt för? De var ju asdåliga enligt rykterna. Men vänta nu, de är ju dem.. Men det saknas någon? Vart är James?

Lars tar micken och börjar berätta om hur storslaget det var igår.. Jaha.. Då kände man direkt. Det blir inget. Men hoppades lite att det bara var en PR grej också.. Men nä så var ju inte fallet. James låg på sjukan och det skulle inte bli någon spelning. KUL! Verkligen SKIT kul! Fan.

Så det var bara att ta sitt pick och pack och åka hem igen. Men fan vad skönt att man är stockholmare och inte hade tagit sig från andra änden av landet för att se dem. Förlorad arbetsdag, hotell kostnader, ja det finns nog många som lagt ner en del stålar i det.

Det är sagt att de ska göra en ny spelning i maj ev och att våra biljetter ska fungera då. Får se hur det blir då. C är i USA fram till den 17onde, sista helgen är kjula då är jag och danne rökta, C med för del delen, jag jobbar två/tre helger i maj, jo men det är kul. Verkligen jätte kul. Suck Önskar bara att de kan komma upp med ett nytt datum nu på en gång så man kan börja planera!

Någon annan som också fick loma snopet hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0