Underbart med snö!

Hade en sjukt bra dag igår. Alla olyckor som förföljt mig under veckan var som bortblåsta och allt bara gick vägen! Så underbart. Tror till och med att min största sten från brösten har rullat en bit ifrån mig. Hoppas hoppas att det blir bra.

Åkte på jobb även denna helg men känns helt okej. Pengarna är svårt välbehövda och känner mig faktiskt lite taggad över arbete. Det var länge sen, många år sedan jag kände så! Det känns bra. Även att det kanske kan vara värt att ta det steget på arbetet som de vill känns bättre. Har varit sisådär gentemot det förslaget, men blir faktiskt mer och mer taggad. När lågkonjekturen ser ut som den gör just nu kan det vara värt att lägga ner ett, två år på det. Ett år går ju till helt annat arbete.. Med fullt betalt! Gäller bara att skriva en riktigt bra ansökan nu också så man kommer in.. Mm, vi får hoppas.

Är ju hundvakt nu dessa dagar och gud vad underbart det är att vara ute och promenixa! Något jag saknat hårt nu när man inte ser damerna allt för mycket.. Asta är ju besatt av snö och man kan inte ens gå en meter utan att hon är framme och flänger vid fossingarna.. Haha. Söt. Slutade såklart med att jag och Danne hade fullt snöbollskrig.. Haha. Mulning ála Danne ska lätt äga rum idag. Han ska få igen... =P


Kommentarer
Postat av: Steffi

Ja, jag blev riktigt nöjd faktiskt! :)



Åh, mys med hundvakt! Hihi..

2009-03-13 @ 11:44:33
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: emma

Nja, inget speciellt. Ska väl på ljusparty en stund ikväll när jag har barnvakt, och imorgon ska jag till stan en sväng med en vän som ska kolla sin tatuering. Men eftersom Danielle är sjuk så vet jag inte riktigt ifall alla planer går i verket.



Själv då? :)

2009-03-13 @ 11:46:15
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Maddie

tack för påminnelsen, jag kan ta ett streck och göra runda bollar.....

det här suger :'(

2009-03-13 @ 13:46:31
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: emma

Får trösta dig med att det är pengar iaf :P hihi.



Hon har gjort en stjärna på handleden, men den behöver fyllas i. Och ska fråga vad min kan kosta, å man vet :)

2009-03-13 @ 15:18:27
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Jag ska nog skriva danielles namn i nacken på alviska :) Men det beror lite på vad det kostar. Sen är jag livrädd för smärtan, har inga sen tidigare, och alla bara säger att det gör skitont! :( AAAJJJ!!!



Hur många har du? Vad gjorde du för nått?

2009-03-13 @ 16:59:39
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0