Underbara dagen 3! Suuuuck

Ja, med lördagen och söndagen i bagaget såg jag lite positivt på denna måndags morgon. Var skit trött imorse med lommade upp och slängde i mig frukost. Allt var utstakat. Jag skulle tanka, tvätta bilen, möta upp mor min så jag kunde lämna bilen på verkstaden, lämna henne på jobbet och sedan ta mig till min föreläsning klockan 9. Mm, gick väl sådär va? SUCK.

Kommer ut till parkeringen.. Hum, bilen ser inte helt okej ut.. Kollar runt. Jomenvisst! Punktering vändter bak (vänster fram i lördags) Kul Kul KUL! Här står jag en halvtimme innan bilen ska inlämnas, reservdäcken sitter redan på fram och alla jobbar det är köer, vad gör jag? Suck.

Får tag på älsklingen iaf som kommer som en räddande ängel med lite punkaspray och hoppas på att det ska fungera.. Däcket höll sig hårt och jag började rulla på andra sidan stan.. Fasade ganska enormt över att få punktering på typ essingen.. Men det gick bra!

Så nu har man lämnat bilen på verkstad, hoppas de kan köra den någonstans.. Suck.

Så nu sitter man och letar däck. Någon som vet vart man kan få tag på billiga däck?? 


Kommentarer
Postat av: emma

jag förstår, hade nog också blivit jävligt galen om jag fått veta så pass sent att det blev inställt. Trist om man har någon typ utlandssemester inplanerat i maj eller nått som inte ens går att avboka :(

Kommer du kunna i maj då?

2009-03-09 @ 11:20:29
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0