Förevig kärlek

Jaha.. Dagens överraskning var att mina bromsklossar är slut och avgassystemet paj.. Kul. *vinkar till pengarna* Pengarna som jag inte har någonstans..

Men det kommer att betalas med pengarna som jag kommer vara evigt tacksam för att en viss person betalar. Jag är inte värd dig älskling. Är så ovan med att någon är så snäll om mig, vill dela allt med mig, hjälper mig och bara är så himla go!!! Vad har jag gjort för att förtjäna dig? Dessa två dagar har varit helt sjuka. Sett en ny sida som jag inte vet hur jag ska hantera. Vill bara hålla om dig tills du spricker men får bara fram en bamsekram. Mm, jag ska nog minsann komma på något. När man är så ovan att bli ompysslad så som jag är vet man liksom inte riktigt vart man ska ta vägen.. Just det där med att finnas där och säga vi löser det, jag hjälper dig, jag tar hand om det.. Att angagera sig fullt ut och verkligen bry sig. Att både lägga ner tid och ta sig tid för att hjälpa. Bara som gårdagen att lämna jobbet för att hjälpa dumma kvinnan med punkterat däck. Värmen skulle kunna smälta en igloo.

Älskar dig min gren! ;)


Kommentarer
Postat av: emma

Oj, den där överraskningen lät ju inte allt för upp piggande :S Härligt att din älskling ställer upp :)





2009-03-10 @ 20:03:41
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Ally

naw, söt bild :)

2009-03-10 @ 20:52:55
URL: http://alexitas.com
Postat av: emma

Ja det är säkert skönt när man hittar den där speciellt och det funkar :)



Vad studerar du nu igen? :)

2009-03-10 @ 21:07:46
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låt mig gissa, hans efternamn börjar inte på H ?



puss på dig!

2009-03-10 @ 21:21:06
Postat av: emma

Okej, efter man har pluggat det, vad "blir" man då så att säga? :) Vad har man för möjligheter?



Är inte matbutik väldigt bra? Bra betalt har jag iaf hört :)

2009-03-10 @ 21:46:06
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0