Duktig tjej!

Fan man har lyckats med lite saker denna dag med. Plötsligt blev klockan 19.30 och här sitter jag efter att jag "bara" tog det lite lungt ett tag.. Haha. MEN! Kan med glädje boka av en del saker på listan

Lunch med Pata - Check
Diska - Check
Plocka undan hemma -
Tvätta bilen - Check
Träna - Check
Fixa bilder till Lena - Check
IrocDanne sidan -
Julklappar -
Vaxa benen - Check

Dannes sida är ju faktiskt ingen större jätte bråska med, även om jag vill ha upp den snart, men den går ändå att pilla lite på varje kväll istället. Städa hemma kan man ju göra ågon annan dag. Slipper jag mer än gärna ;) ..och julklappar borde ja väl hinna kika runt lite på innan ugly betty här klockan 20. Åh! Apropå det får jag alltså snart snart äta sooocker! Har efter träningen (Typ 15.00?) varit så SJUKT sugen på något sött.. Tänkte att jag skulle få offra mig lite till Betty. Yey =D

Jag skulle nog vilja påstå att jag är experternas EXPERT på att komma med undanflykter. Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0