Mammagris är bara försmaken

Alltså man kan ju undra vart världen tar vägen. Jag visste att det var illa ställt med dessa människor. Men såhär?? My god. Hur i helvete kan man bete sig som man gör? När ska man växa ifrån sin treåriga psyke och inse att man faktiskt är långt över trettio och bete sig som det? När ska man inse att man har en egen familj och liv och kanske inse att man inte är tre år längre och kan "styra" sin far? När ska man inse att sin far har ett nytt förhållande med en underbar kvinna? Tydligen tar det mer än 14/15 år. Helt sjukt. Jag skulle verkligen vilja veta hur saker tar plats i deras huvuden. Hur är tänket? Hur ser de egentligen på saker och ting..? 

De senaste bomberna slog ju nästan rekord. Hur störda får folket vara??

Nä jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, blir lika häpen varje gång jag kommer in på det här. De slutar liksom aldrig att förvåna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0