Pengarna rinner genom fingrarna...

Så jäkla bra! Så nöjd :)

Japp, emelie har spenderat pengar igen.
Eller tekniskt sätt kommer jag att spender pengar om 14 dagar ;)

Jag har nu inhandlat julklappar till kidsen. Till min sötis Isabelle, till kusinerna Nattis och Fille, och till Mållgans sötnosar Matilda coh Flisan. Så jäkla skönt! Har hittat massa kul för denada pengar. Det blev allt ifrån hoppbollar, kritor, munspel, klossar, bollar, bilar, pysselböcker.. Oh, nöjd :) Blev ungefär tre klappar var för dem, och med moms, frakt, faktura samt lite julsaker till mig (papper, snöre, adresser, servetter) blev det utslagen 138:- per unge. Hur underbart är inte det?? Det kan inkludera en mogen present till Danne också;) Haha.

Känns så bra. Klapparna börjar ta sig! Fy fan vad skönt det ska bli att slippa den där jätte stressen veckan innan the christmas eve..! Inte många kvar nu på listan.. Dock de svåraste =/



Lite av det som knappades hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0