Spiken på huvudet

Usch nu har jag varit sådär dålig igen. Är ju visserligen dålig i dubbelbemärkelse så det kanske är liiite okej iaf.

Det har funnit så mycket att skriva om att jag nästan blir förbannad på mig själv för vad jag går miste om att utrycka mig om. Gah.

For example;

Jag har sagt upp mig.
För första gången i mitt liv har jag sagt upp mig. Jag har lämnat min trygghet jag haft på min arbetsplats sen -03. 03!! Det är länge det..

Var på kalas i fredags
och kunde inte längta mer till sommaren! Jävla bilar

Var på tjejmiddag i lördags
och hade jätte kul trots att jag inte ens kände hälften av folket ;)

Jag har insett att jag har problem när jag dricker
.. Vad hände liksom? Varför gör jag alltid så?

Jag har testat att vakna upp ensam och lämnad i sängen
.. En känsla jag inte önskar någon...

Jag har gråtit bort min nästäppa
. Svårt mkt effektivare än nesteril! Men jag vet inte om jag vill rekommendera det?

Jag ligger nu sjuk i sängen
med illamående, rapningar och jag börjar just känna av lite halsbränna..

Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0