Yeeey! ... And then we are back!

Kan ha haft den bästa dagen ever igår!

Har de senaste dagarna, veckorna kanske till och med? Varit i jordens svacka eller dylikt. Jobbat hela dagen helt monotoniskt. Inte brytt mig om ett piss, varit otrevlig(!) och bara lunkat fram i en mörk dimma. Man har satt sig i bilen hem, träning har inte varit att tänka på då man däckat i soffan utan ork att ens tänka på middag och fjärrkontrollen ligger på bordet utan att man orkar nå den. Sen har man dragit sig fram på golvet till sängen för att totaldäcka fram till morgondagen. Kul? Inte ett skit faktiskt.

Men igår vände det. Eller något..

Morgonen flöt på i samma takt med jag tror det var Mickes magiska finger som satte prägel på min dag. Efter det flöt det på hur smooth som helst! Visserligen bara ett stenkast på vägen till det jag vill men ändå. Jag fick som jag ville, jag kunde få åstakomma någonting! Helt uppe i det blå flög jag hem, sprang ner till gymmet för träning med Pata som var läänge sen. (Nog hela två veckor:O ) hade sådan sjuk energi! Körde vanliga uppvärmningen och dubblade den en gång.. Var sugen på att trippla den, men vek mig för annat.. Och alla övningar som jag alltid gör, som alltid är lika jobbiga, bara flöt som jag vet inte vad! Det bara sprudla i hela kroppen och jag ville inte gå därifrån.

Men allt roliga har sitt slut och jag begav mig hemmåt. Danne fick nog spasm på mig ett flertal gånger då jag hoppade fram i lägenheten, bus-frö generna sprudlade, och konstiga ljud som inte borde existera i folkmun bara hoppade ur mig. Sen var jag i extas fram till halv tolv någon gång då jag tllslut kunde sluta mina ögon. Helt sjukt. Vad var det i min lunch egentligen? Hahaha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0