11 långa dagar

Tror jag hostar lugnorna ur mig!

Har en sådan otrolig ret-hosta så det finns inte! Hela halsen känns som ett enda stor rivjärn och både en och två gånger har blodsmaken spridit sig under tungan. Kanske dags att införskaffa hostmedicin? Mm.. För det har man ju tid med. =/ Tycker att jag var duktig som låg i soffan fredagkväll-söndagkväll men tydligen var det inte tillräcklig... Fan inte lust att vara inlåst denna helg med! Klättrade ju redan på väggarna förra!

Fast det värsta är träningsabstinensen. Fy faaen. Bara kryper i hela kroppen och jag bara vill vill vill till gymmet! Ut och springa! Slå på säcken! Göra några snabba situps i pausen på teven! VAD SOM! Men nää.... Mm, håningsvatten och filt. Woopidoo :(

Sista svängen i Avesta nu och det känns att julluppehållet är nära. Torsdag förmiddag bär det av hemåt igen och FÖRHOPPNINGSVIS slipper jag åka tillbaka på torsdag kväll/fredag.. (Ska till läkaren torsdag lunch därav hembesöket) Och kan mina kyltekniker bara få arslet ur vagnen och göra sitt jobb så boorde jag hinna klart med allt jag borde! Då är det bara någon enstaka dag var veckan därpå i Nacka, (hemmaplan) och sen är det 3-4 veckor leeeeeedig. Så jävla gött!! Och om 11 dagar sitter vi på planet till Canarias. Jag och min Dan. Gud vad jag längtar!

My sweet sweet home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0