Jag skiter it!

Lyckats packa ner kläder, väskor och skor nu.. Sen dog jag.

Borde packa allt annat skit som ska med, fixa kameran x2, en sväng till bolaget (dör av asti-absinens!) lämna stycke nycklar till dannes mami.. (Har han ens kollat om hon kan vattna blommor och ta posten? Förmodligen inte.. Han är ju karl liksom..) Städa upp så man inte kommer hem till ett bombnedslag, sätta upp en tomte eller två, middags bordes göras...

Men jag orkar verkligen. Jag har så ingen lust till någonting! Vill sätta på en film och svulla chips. Nä nu ljög jag. Men en film och en mandis iaf! Och en peppis eller två ;)


Laddaren till min digitalkamera är borta också. PANIK! Den är stendöd och inte hittar jag dannes laddare heller. Så i nuläget står vi utan kamera. MÅSTE ju ha en kamera! Inte direkt så att man släpar med sig systemkameran överallt.. Och telefonerna blir ju liggandes på rummet garanterat. Så. Semester utan bildbevis? Går ju inte!

..Åh, måste lägga över låtar till ipoden också kom jag på nu. Och med det menas med att jag har alla låtar på min Pc, så leta låtar där, till usb, till macen och itunes och sen till ipod. Woooopidoooooo. Dumt att göra det enkelt för sig ;)

USCH!


Borde inte denna dagen vara typ den gladaste då man vet att värmen väntar imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0