Spårat

Är det någon som har koll på blogg i mobilen? Vilka bloggsidor är det som har appar?

Vad jag har lyckats leta så hittar jag NADA angående blogg.se som app till ajfånen? Går man in via safari så kan man skriva rubrik, men inte innehåll? Ja tack, det hjälpte ju mycket! Vet att jag tjatat om detta förut, men eftersom man ligger på hotell hela veckorna oorkar man inte starta datorn varje kväll men telefonen blippar man ju på hela tiden ;) Damn vad jag BEHÖVER en ipad känner jag. Mest bara för att! Jävlar vilken prylbög jag är. Så in i norden....

Men det värsta är.. Att Danne vill ha en. Han vill ha en till arbetet som han kan släpa med sig i bilen etc och absolut. Bra mycket smidigare än en liten pc och förmodligen bättre med battreitid etc.. Vi diskuterade detta häromdagen och jag fullständigt dog när vi kikade runt. Tror jag behöver en mest bara för att Danne ska ha en ärligt talat... ;) Haha, sa jag prylbög? :) MEN! Vi kom fram till iaf att han ville ha en svart, och jag bara vill vill vill vill ha en vit! Ville egentligen ha en vit ajfån med, men blev en svart av någon anledning? Hursom! Så ringer karlsloken i veckan när jag är borta och berättar att han har köpt en Ipad 2. Den kommer om två-tre veckor.. Jahapp! Köp en du då. Men vet ni vilken färg han tar??? EN VIT! EN VIT! JAG VIL HA EN VIT!! Nu kan jag ju inte ha en vit. Nu är det förstört. Tack! Åååååh! Bajskorv!
.... Min bajskorv dock. Fan, kan inte ens vara arg på honom för det utan att le. Fan honom


Men för att gå tillbaka till det ursprungliga.. Bloggsidor som har app till ajfån? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Elin

Man kan blogga på blogg.se från telen men man måste trycka på "HTML" för att kunna skriva.. asknäppt, och texten blir ihopklumpad. men det funkar ;D

Annars så har Finest app till telen tror jag :p

2011-04-04 @ 12:55:35
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0