Burn the magfett

Shame on me. Varit lat i helgen och faktiskt inte ens startat en dator...

Fredagen var jag och danne ute och käka middag på Linas vid fridhemsplan... Mumma! Så gott. Några öl blev det, men städat då jag jobbade lördagen... Lördag kvällen var det ju cruisingen i stan.. Eftersom arbete söndag morgon tog jag bilen in och agerade chaufför åt min öldrickande pojke.. Väldigt trevligt faktsikt. Smått surt att stå där inne nykter när alla andra dräggar runt, men på ett annat sätt så skönt. Kände faktiskt inget behov alls av ngn öl när vi var där inne.. Fräsh kända man sig :)

Igår blev det som sagt arbete och städning hemma.. Iaf lite.. Nej inte så mkt egentligen. Men vi fick iaf tre maskiner tvätt körda :) Blir väl lite mer röjning idag när man kommer hem... Packa upp vårat zigenarliv från väskorna..

Var och handla nyggig-mat igår också.. Färsk spenat pasta med broccoli igår, fisk som väntar, mkt grönt och mycket mumma! Träningen börjar idag också... Kommer typ palla fem minuter på gymmet efter det långa uppehållet, men att komma igång känns så skönt! Längtat. Nu jävlar. Nu ska magen bort, nu ska de gamla jeansen fram, nu ska mina kläder som inte används på länge komma till använing... Snart hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Nu ska vi bränna babe! Vi får hjälpa varandra, inget godis och inget skräpmåt från och med nu :)

Jag tror du kommer klara det galant!

2008-08-11 @ 09:26:56
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0