Förvirrad

Blidde typiskt inge bloggande igår.

Blev tagen på sängen av en shopping sugen Madde så det var bara att sätta full fart utan att starta datorn.. Halvvägs ut genom dörren 11.20 inser jag att skulle inte jag vara någonstans 11.15? Fek! Akupunkturen! Jäklar! Ringer dit, ingen telefontid så jag fick lämna ett medelande, eftersom det tar ett tag innan de ringer upp så tänkte jag att jag åker upp och pratar med henne ist. Hur ska jag göra med Madde, hon är på G och jag vet inte om jag ska ha akupunktur eller inte? Gasar upp, hon ringer upp när jag precis ska parkera och frågar om jag är i närheten.. Är där om en minut flåsar jag. Ringer Madde och löser vårat lilla problem...:) Halvtimme senare var jag klar och redo för shoppingen! Aningen stressad.. Haha.

Hitta iaf jätte söta tröjor:) Nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0