Hjärtat bankar

Usch. Har så himla ont i bröstet! :(

Började värka igår, men antog att det var nå nerver i kläm och att det skulle gå över.. Brukar ju få lite revben som bråkar. Men det var svårt att sova kan jag säga:(

Men nej, det var kvar när jag vaknade imorse. Nu värker det riktigt duktigt.. Det var först nu när jag börja tänka efter som det slog mig att jag hade ont igår också, hade jag typiskt förträngt... Hum. Vänster sida, precis bakom bröstet.. Hum.

Lever dock fortfarande i min förnekelse att det är nerver och revben som slåss:)


Undra om det hjälper med choklad...?

Kommentarer
Postat av: madde

haha jag börjar fundera på om du är lite av en hypokondriker. Inte för att jag Inte tror dig, utan för att du har ont hela tiden ;P och jag tror absolut att choklad hjälper ;D

2008-12-03 @ 15:42:48
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0